en ny kopp mint-te graven och barnvaktströtthet

Hej kära lembasnjutare. Mitt namn är Hjalmar Ekström och ni är inne på BagOfLembas. Idag var en smaskig dag. Efter skolan gick jag med min teatergrupp på rundtur i stadsteatern. Det var bag. Under stora scenen finns ett lika stort rum där de har en verkstad. Och för att komma dit åkte vi i nordeuropas största hiss. Den var saftig. Jag fick hålla i dörren. Den var fet tung. Efter det hämtade jag min barnvaktskille från sexårs. Vi hade en mycket trevlig kväll som avslutades med en dansshow till Michael Jackson och en lista på saker vi ska göra på våran ''Jalle & Max Dag''

Nu ska jag titta på två avsnitt av den svenska serien graven.

Med lembas i bakhuvudet lägger jag nu upp den här underbara bilden på Dexter Gordon.

Avslutande vill jag också tacka Flora, fin tjej!

Keep it Fresh and Rinning - Hjalmar

 

 



Kommentarer
Postat av: LembasFelix

yeeeeah man Dexter Gordon!

2010-01-18 @ 23:11:39
URL: http://bagoflembas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0