grodan & sessan

Jag hade tänt skänka ett inlägg om Hankypankys episka fredag men jag såg att filleprille hann före. Självklart kan jag inte annat än att hålla med hans delikata ord. Istället så blir inlägget om mitt biobesök idag.
The Princess And The Frog (obs, med min tjej!!)
En sån rulle! Riktigt tight! Vackert! Otroligt bagiga jazzmiljöer från 60-tals New Orleans! Disneybarnet inom mig väcktes till liv igen, och det kändes bra.
På tal om bio, är det inte sinnessjukt att betala 150 kronor för en bio? Jag tror starkt att dom skulle tjäna mycket mer om man kunde langa upp lite mynt för en rulle. punkt slut.
Jag vill också skänka mina varma rekommendationer till det nystartartade välgörenhetsorganisationen ''lembas till de behövande'' Kommentera så bifogar jag arrangörerna i frågas kontakt uppgifter.
Jag vet att det har varit dåligt med inlägg men tro mig. Vi har inte tröttnat. Vi har bakat.
Peace&Lembas
Hjalmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0