hjalmars genomtidernas första godnatt inlägg

På önskemål av lembasbagarn så skriver jag, baghjalmar nu mitt första godnatt inlägg. Jag ska precis koka mint-te som jag ska krypa ner med och läsa en stund innan jag somnar. Jag ska läsa ur en dikt samling av Maria Wine, Vinden Ur Mörkret, som jag fick av min bror i julklapp. En orginal utgåva från 1930 faktist.  Mint-te avnjutes bäst med en skvätt mjölk och lite honung i! Den har varit en bra dag idag. Blogg känns rätt. Det känns som jag har fått massa nya vänner rentutsagt. mina kära lembasvänner.... Jag skulle också vilja rekommendera en bra godnattlåt och kärlekslåt. Sade – By Your Side.

Och så vill jag säga godnatt till min tjej


Godnatt kära läsare. Det är söndagskväll och ni är inne på BagOfLEmbas, mitt namn är Hjalmar Ekström

Bagsaft, låt lembasen smaka.
hej fabian


Kommentarer
Postat av: lembasfabbe

Berömm i mängder ska en rent utsagt makalös blogg ha! Ett par suveräna inlägg till så har jag troligen hittat en ny startsida. Jag är antagligen bagoflembas största fan.



hej hjalmar!

2010-01-17 @ 23:06:35
Postat av: LembasFelix

Får man fråga om det är en liten fabbe från hjalmars klass som kommer o knoppar in på småtimmarna i denna sfär?

2010-01-17 @ 23:24:30
URL: http://bagoflembas.blogg.se/
Postat av: Lembasbagarn

Lembasfabbe, Ärligt. Du är inget riktigt fan. Jag beundrar denna blogg så makalöst mycket så att jag måste hålla mig anonym när jag kommenterar för att inte Lembasfille och Lembashjalle ska tro att jag vill ligga med dem. Fast det vill jag ju. Alltid. <3

2010-01-17 @ 23:42:38
Postat av: LembasFelix

Väl Talat Bagarn! (kom just på ironin i bag! ock bagare) fast va mjuk mot lembasfabbe... han måste också få en bit av kakan.

2010-01-17 @ 23:46:52
URL: http://bagoflembas.blogg.se/
Postat av: LembasFelix

Föresten... Det där med ligget får du allt komma och tala med oss enskilt om. Inget snusk här inte! så kom o visa vem du är och du ska bli belönad!

2010-01-17 @ 23:49:50
URL: http://bagoflembas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0