Nu har jag bloggat... Strider mot min Lembas.

Min gode vän och kamrat i livet Hjalmar Ekström påstår nedan att han ser igen mig och känner vibbar från botten av min lembas. 1. Jag måste få tag i Lembas. 2. lembas befinner sig inte i min mun för tillfället. 3. Flora tvingade mig in i något som känns väldigt konstigt. 4. Den enda sunda anledning jag kan komma på med att ha en blogg är... Hmmm det är just det. jag kommer inte på någon. möjligtvis om man bloggar så mycket o så bra så att man tjänar pengar för det. 6. Flora föreslog att Hjalmar min gode vän och kamrat i livet skulle hjälpa till. 7. Cornelia hjälpte Flora att tvinga mig in i detta. 8. Imorrn ska jag köpa Lembas så det står härliga till o tänka över detta plötsliga skrivande på påsenavlembas.
Sanningen...

Kommentarer
Postat av: Flora

ja e fan bäst

2010-01-17 @ 23:38:57
URL: http://florasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0