nu ska jag blogga - strider mot allt jag står för

Inse att stadshuskronan och globen är på samma bild. Tagen från täby med gigantiskt teleobjektiv. Imponerande.


Hej kära läsare, hoppas ni har en trevlig kväll. Mitt namn är Hjalmar Ekström och ni läser BagOfLembas.
Jag är en nära vän till felix som bönat och bett mig dela denna blog med honom. Han hävdar att det var våran vän Flora som påtvingade honom denna bloggdomän men jag känner honom för väl. Jag ser igenom det där. Jag ser hans blogglyster som skriker ända från botten av hans lembas. Men! Eftersom jag är en sådan bra vän så ska jag skriva lite, trots att det strider mot mina principer. blogg.
Så, nu vet ni vem jag är. Thats a secret I will tell. Stay tuned. Lembas Lembas

Ps. på bilden ser ni Riddarhuset och Globen på samma bild. Imponerande! Tagen från täby med teleobjektiv .Ds

Kommentarer
Postat av: the girl of bag

ni äger fett!

2010-01-17 @ 20:11:15
URL: http://muffinshappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0