ursäkta lembastorkan

Nu har jag varit lat. Men det har varit mycket. Jag är hemskt ledsen kära alver. Kära anhängare. Men nu skriver jag iallafall misströsta icke. Jag ska berätta en sak för er som kanske framstår lite udda. Ett faktum som för er tidigare kanske varit okänt. Jalleballe och Filleprille är barndomskamrater. Jojomensan.


Vi låg brevid varandra redan på BB vill jag berätta för er. Som ni ser på bilden så var jag ju större och manligare redan på den tiden. Detta är i Sandhamn när vi var två-tre. Felix pappa ägde dykarbaren på den tiden. Ser ni de fina lembasgossarna som sitter på flaket och njuter av bagen.

NU ska ni få se vilka godingar ni har att göra med i dagsläget.


Se på lembasbarndomsbagarna - och njut.

/Hjalmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0