vad är det som sker i mig


Någonting håller på att hända. Jag känner det i hela kroppen. De senaste dagarna har jag börjat motionera, blogga,  och sett sju avsnitt av gossip girl, vad kommer härnäst. Jag känner att jag behöver säkerhetsställa min titel som man och förklara att bakgrundsbilden just nu på BagOfLembas är ett skivomslag av våra kära e.s.t live från hamburg. Länken till skivan hittar ni här:Esbjörn Svensson Trio – E.s.t. Live In Hamburg Jag vill också understryka att det var filleprille som intruducerade mig för denna spektakulära bag platta.
Med vänlig lembassaft, Hjalmar

Kommentarer
Postat av: Lembasbagarn

MEEERA. SKRIV MERA ERA TJYVAR

2010-01-17 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0